SerraD-1823 tubamahir aynı şekilde düşünüyorum. Doktor gündüz ver gece meme verme vs diyor ama imkansız benim kızımda. Tamamen kesmem gerekiyor ki gece de istemesin. Ama 12 aylık daha 18. Aya kadar vercem sonrasında Allah yardımcım olsun🥺
SerraD-1823 yagmuraden doğduğundan beri uyku sorunu var. Kolik bir bebekti ve kucakta sallanmaya alıştı. Meme de uyumadığı zamanlar saatlerce evin içinde gezinerek uyutuyorum. O yüzden bazen memede uyuması bana daha kolay geliyor belim kolum kalmıyor çünkü 12 aylık ve desteksiz büyütmek zorundayım
Tozkan yagmuraden gelmez mi kızım tam bir meme bağımlısıydı çok şükür bir haftadır kestik memeyi emzik biberon hiç birini istemedi. Yakamı çekiştirirdi bi yere gitsek bile çok sıkıntısını çektim bu bağımlılığın neyse ki bitti.
YumukluSucurtaa zekiss bebek nazar duası açtım onu dikkatle dinliyordu ben uyutmadim annem gelmişti ona verdim yatağına yatırdı salladı onda uyudu 😐 bizde kıyamet kopuyordu
aysgll1 yagmuraden 19 günlüğüz hep bu şekilde uyuduğu için gazını bile çıkaramıyorum uyanıyor sonra tekrar aynı döngü uykusuzluktan mahvolmuşum nasıl yatağında uyutmayı öğreticem bilmiyorum
1prensesannesi__ aysgll1 yapabiliyorsaniz en başında nasıl ilerlerseniz öyle alisir kızım 14 aylık olcak halâ memede uyur beni emzik yaptı doğduğundan beri sayilidir emzik kullanmasi hiç sevmedi alismadi ama beni emzik olarak kullanıyor Allah sonumuzu hayır etsin ama başından memesiz alisirsa daha iyi olur
FtsCvlk annelendik ama senin bebişin için çok normal. Şuan senin kokun dışında bir şey istemez ki. O yüzden 3 aydan sonra bunun için bir alternatif düşünebilirsin. Benim ki sadece bir öneri tabi ki annesi sensin. En iyisini sen bilirsin
aysssssss yagmuraden yemin ederim aynı sorun beşiği hiç istemiyo zaten bı kere yataktan düşürdüm yerde yatim dedim kafasını peteğe vurdu beşiğinde olsun istiyorum yok şuan emiyor 5 defa yatırdım 5 inde de uyandı 🤦
kumsallavin yagmuraden konu başlığına çok duygulandım zaman su gibi geçmiş kızım şuan 1 buçuk yaşında ilk zamanlarda meme dışında asla yatmazdi haliyle bu durum bazen yorardi beni şimdi kocaman oldu birileri zamanın çok hızlı gecicegini söylerse onlara inanın ❤️🌸
nilgs yagmuraden ilk 3 ay böyle değildi 4.aydan sonra memeye alıştı şuan 5 aylığız çok geç olmadan bıraktırmak istiyorum . Yok mu hiç uyku eğitimi alan ya da aramızda uzman olan bize akıl versin 😃😃🙈
amabanavardediler yagmuraden 7.5 aylığız ben oturarak uyuyorum üstüme birşey giymeden hemen memeye saldırıyor yatakta asla uyumuyor omurgam ağrıyor yemin ederim tüm gece kucakta yatakta ona göre yatıyorum düşme olmasın diye her yer yastıklı canımdan bezdim
ebrusafura Benimkide oyleydi yatağa koyunca ağlıyordu yatırmadan emziriyorum gazını alıyorum kundak yapıp yatırıyorum öyle yatıyor önceden yatağa koyar koymaz ağlıyordu kucağımda unuttuğum için kokuma alıştı 1 haftadır buna alıştirdim şükür 2 3 saat uyuyor
aslanmom1 16 günlüğüz bizde memede uyuyor kundak yaptığım an uyanıyor kundak yapmadan nasıl uyutacağım bilmiyorum