4 aylığız, önceleri emip koyduğumda uyurdu şimdi hep memede durmak istiyor, emziği de bıraktı beni emzik yaptı. Gecelerimiz gündüzümüz hepsi bitik durumda. Ne dışarı çıkabiliyorum ne gece uyuyabiliyorum. Yapabiliyorsanız memede uyutmaya alıştırmamayı tavsiye ederim. Bebeklerle ilgili hiçbir şey bizim elimizde değil gibi geliyor bana ama gerçekten uykusuzluktan ve yorgunluktan eşim de ben de mahvolduk. Bitik durumdayım bu konudan..