Aybarsannesi merhaba Bi özele gidip usg ile goguslerime baktırdım fibro kist var dedi her ikisindede ve zararlı kistler değil dedi bütün kadinlarda olabilirmiş belki takip isterler o kadar dedi. Sol koltuk altımda da elhamdülillah Bi kist kitle bisey cikmadi deri kalinlasmasi olmuş Kadın doğuma git baksınlar ama önemli bisey yok dedi şuan adet donemindeyim ve goguslerim rahat şükürler olsun ki kafayı yicektim yoksa