Arkadaşlar benim bundan 1 ay öncesine kadar boynumda lenf bezi sismesi olmuştu daha kontrole gidemedim ultasyonla bakılacakmış randevu bulamadım yani neyse son zaman adet gecikmesi oldu bende geçen ayda olmuştu kadin doğuma gittim pcos nedeniyle olmuş başka bisi yok dedi zaten kac yıldır pcos var bende 2 aydır sol koltuk altımda ele gelen iki tane sisljk var ve ağrıyor goguslerim de geçen ay adet omcesi çok agrimislardi şuan yine öyle dokunamıyorum bile aşırı Bi agri var koltuk alti ve göğüs arasında da ağrım var ve koluma da atıyor nedir bu sizce en yakın zamanda genel cerrahiye gideceğim tabiki ama var mı başına gelen normal mi bu size de sormak istedim bilgilendirin lütfen çok korkuyorum kotu bisey diye