Bebeğim 3,5 aylik oldu ilk zamanlar sütüm az olduğu için mama + meme seklinde gidiyorduk, 2 ay kontrolünde kilo alimi gayet iyi olduğu için mamayı azaltabilirsin dedi doktorum. Fakat su an emerken yine çığlıklar atarak emiyor ve göğsümün pek dolmadigini hissediyorum, acaba sütüm mü kesiliyor diye strese girdim 😔 sütümü bu yöntemlerle tekrar artirabilir miyim ?