onbesagustos Asyamomy19 almam artık ya bebeğim 3 aylık oldu gögüslerimde terbiye oldu bitsib diye gübde içiyorum birer tane🥹
zeynepyildiz Ya denemediğim şey kalmadı olmayınca olmuyor heralde iko hafta boyunca hastane tipi pompayla 2 buçuk 3 saati aksatmadan sağdım ayni zamanda takviye de kullandım evet bi miktar artış oldu ama bebeğime yine yetecek kadar değildi bebeğim almıyor memeyi zaten prematüre 6 aylık ama düzeltilmiş 3 aylık mama içiyor zaten gerçekten üzülüyorum artık pes ettim elimden gelen her şeyi yaptım olmadı
neni_ zeynepyildiz Gerçekten ya ben de öyle. Arkadaşıma soruyorum sadece bol su içiyorum diyor. Benim gün içinde aldığım takviyeleri düşününce anlayamıyorum gerçekten. Ben de sağım yapıyordum artık onu da bıraktım. Bıktım sağım yapmaktan. Her annenin sütü vardır yeterlidir diyorlar ama ne hikmetse bir türlü mamadan kurtulamıyorum😔
Asyamomy19 neni_ güzel düşün güzel olsun sınava girdiğini düşün ne derler bazı insanlar konuyu 1 saatte anlar kimi 2 saattte pes etmek yok anneyiz ve bedenimiz doğuştan onları beslemek için müsait bol bol sağım yap su iç ve fırsat buldukça uyku beslenmelerine badem hurma tahin sıcak çikolata bunları ekle mesela
Aslimmmm neni_ o kadar iyi ablıyorum ki seni benimde bebeğim 6 aylık ve doğduğundan beri sütümyok denecek seviyede gep damla damla feliyordu yani asla doyacak bir seviyede değil eds ile emzirerek mama yediriyordum bir iki damlada olsa alsın diye ama artık 6. Ayına girince bıraktım bende çünkü ilk zamanlar yani yapılabilecek herşeyi ama herşeyi yaptım ve asla o bikaç damladan öteye gidemedi malesef çok üzülüyordum ama yapılabilecek daha bişey kalmamıştı
kitapsever_ Asyamomy19 bende küme sağıma başladım iki göğsü aynı anda yapabiliriz dimi birisi öyle süt cogalmaz diyordu bide ben hiç emzirmiyorum bebeğim 54 günlük mama veriyorum ve sağım yapıyorum bazen ama geceleri hiç sağım yapmıyorum öğlen 12 kadar çünkü çok yorgun oluyorum ve süt gelmiyor ztn gece
kubrakntr kitapsever_ gece de yap ben yapıyorum sütün azalır yapmazsan ben bi hafta yapmadım çok pişmanım
Asyamomy19 kitapsever_ aksine çiftli pompa daha iyi beyne daha çok sinyal gideri göğüste süt bittikçe süt üretimi yap mesajı gidiyor ama en önemlisi gecede sağım yapın en çok süt üretimi gece oluyor evet süreç yorucu ama 1 veya 2 haftada cidden süt artıyor
kitapsever_ kubrakntr gece 12 de yapiyorum bazende saat 3 te yapıyorum onun dışında uyuyorum 12 de uyanıyorum o zmn yapıyorum başka türlü yapamıyorum uykusuZ kaldığım için hiç uyanamiyorum
casuu Asyamomy19 1 haftayı baz alırsak 👀 bir gün arayla mı sağım yapıyorsunuz? Bir günde belirli saatlerde 3 kez mi ?
Asyamomy19 casuu her gün günde 3 kez bu metodu yapıyorum sütümün azaldığını hissettikçe yani günde 3 defa Sağ göğüs 15 dk X 3 kez Sol göğüs 15 dk X 3 kez Ama ikili pompanız varsa 15 dk sağ 15 dk mola vererek 3 kez
neni_ Aslimmmm Aslimmmm Stres yapıp üzüldükçe süt üretimini de baskılıyor sanırım ama stres yapmamak da elde değil gerçekten. Mama karşıtı da değilim aslında ama meme reddi oluyor bizde biberondan dolayı. Neyse siz bir şekilde 6.aya gelmişsiniz. Ben de bekliyorum en azından ek gıdaya geçince yemekle desteklerim biberon kullanmak zorunda kalmam diye. Şu an nasıl sizin ek gıda+mama şeklinde mi ilerliyorsunuz?