6 şubat depremini yaşadım o zaman bebeğim yoktu şimdi 9 aylık, hala odasını ayırmadım her gece uyumadan önce ya biz uyurken deprem olursa diye düşünüyorum uyumadan once açıkta kıyafet falan bırakıyorum evden nasıl hızlıca çıkabilirim işime yarayacak hangi eşyaları yanıma alabilirim eşyalar devrilse nereye saklanırım falan filan bir sürü şey düşünüyorum yattıktan 1 saat sonra falan uyuyabiliyorum o da kızım emmeye uyanmazsa.. Eşim zaten kafasını yastığa koyar koymaz uyuyor çok özeniyorum kendisine bu konuda 🫠