fizikiharita bizde susam süt hariç hani çilek falan var onuda şuan mevsimi değil zaten kuruyemiş bide fıstık falan deneyip tetiklemek isteniyorum gerekirse onları 2 yaşa kadar erteleyeceğim susam ve kuruyemişi çünkü ceviz falan tüketiyorum bişey olmuyor önlem amaçlı birazda kesmiştik kuruyemişi sonra deneyemedim bi daha da. Bizim kanda vs de çıkmadı alerji zaten gittiğimiz alerji bölümü üniversite hastanesindeydi ve oğlumun durumunu çok rahat karşıladılar hemen atlatır yaa falan diye ilk bir buçuk ay diyet yaptım hemen aç dediler açamadım sonra gidemedikte bi daha öyle de kaldı bebeğimde laktoz intöleransı da vardı o yüzden şikayetler devam edince açmaya cesaret edemedim bende o dönem şükür rekaktaz damlayla falan o süreci de atlattık 6.5 ayında bebeğim düzeldi her anlamda diyebilirim ama ben 1 ay ekstra bekledim işte süreci gereksiz yere uzatmakta istemiyorum ben alıştım yememeye ama bende oda mahrum kalıyor gibi de geliyor vücudum çöküyor sanki her yerim ağrıyor artık dişimi göz göre göre kaybediyorum zaten bitki durumdayım çünkü desteklere de tepki vermişti bebeğim ondan beri dir kullanmıyorum hiç bişey 😩