fizikiharita ya benim bebeğinde alerjik süt ürünleri susam tahin çilek falan tabi bi kaç bişey öyle olunca bende çok alerjik şeyler yememeye çalıştım bugüne kadar. bebeğim 7,5 aylık oldu ve ben kaçak maçak derken 6 aydır diyet yapıyorum tahmin edersin ki çok yıprandım bende ve bizde uzun süredir kan yok ek gıdaya başlayınca ishal hali kesildi ve mukus yok gibi bişey. bende dişimi sıktım 1 ay daha bekledim iyice toparlasın diye ve diyet açmak istedim petibör bisküvi den 3 gün yedim bi ¼ sonra yarısını sonra yine yarım şeklinde bugün 4. Gün bişey tüketmedim bebeğim bi yandan diş çıkarma sürecine girdi şansıma huysuz çözemiyorum neye yapıyor o yüzden kaldım böyle bende. kaka yaptı bi kaç kez kan yok devam mı edeyim bekleyim mi bilemedim çok korkuyorum 🥺 bide araştırıyorum kimi yerde diyor bir hafta bekleyin kimi diyor ard arda yapın hani 3 gün bisküvi 3 gün kek vs.. diye devam edin yanlış bi adımda atmak istemiyorum benim bulunduğum ilde de yok alerji bölümü memlekette gitmiştik kaç ay önce onlar aç demişti ta bebeğim 4 aylık bile değildi ama ben açamadım yani kan geliyordu çünkü onlara kalsa hastanelik olana kadar açmaya devam alışsın vücudu diyorlardı ama ben bebeğime kıyamadım bugünlere geldik her kafadan başka bir ses çıkıyor sürekli araştırıyorum ama koca bir sıfırla kararsız bir şekilde oturuyorum napacağım bilmiyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim ben ya 😩