Asyamomy19 Ve sakın iğneyle kürdanla kendin patlatma kan toplanıyor yoksa ben salak gibi yaptım doktor demediğini bırakmadı 1 haftada iyileşecekken 1 ayda anca toparladım
sevgiyle Asyamomy19 iğne ile boşaltım nasıl oluyor acaba siz yaptınız mı bana doktor ameliyat diyor korkuyorum
Asyamomy19 sevgiyle doktor uyuşturup şırıngayla çekiyor apseyi ameliyat ileri seviye 4 kes oldum olduğum göğsümden süt az geliyor ne yazikki
flover Asyamomy19 merhaba bende mastit oldum ağrıdan duramıyorum bebeğim de yoğun bakımda emziremiyorum ne yapmam gerekiyor yarın gitsem genel cerraha şırınga ile çeker mi
elftty İlk başta beze olsuuyor aratrda apse oluyor hemen genel cerrahiye gdip.antbytk başlamak ve emzirmek en iyi cozum