bebeklianneee Bende de tıkanıklık olmuştu ama sağım yaparak ve 2-3 kere emzirerek geçmişti. Masaj yapabilirsiniz memeye. Sert bölgeye daireler çizerek parmaklarımla meme ucuna doğru itmiştim. Hani tıkanıklık açılsın diye. Bir de emzirme ve sağım öncesi akışı kolaylaştırmak için sıcak kompres, sonrasında soğuk kompres yapmıştım ben. Ama sizinki bir tık ilerlemiş sanırım. İşe yarar mı bilemiyorum. Eğer tıkanıklık geçmez süt gelmezse o zaman mastite dönebilir. Doktora gitmeniz gerekebilir.