Meri-Mel bugün çekilişten iphone 15 pro max 256 gb kazandım. Sonra baktım ki para istiyor ötv 6 bin atın 30, dk icinde geri aticaz ötv icin giris cikis olmasi gerekiyor cart curt dedi anladim olayi ve almadim. Almayinca bu kez bu telefonu sizin icin faturalandirdik almak zorundasiniz satamayiz pazartesi icra memurlari gelicek evinize demeye basladi 😂 yaniiiii anlatasim geldi çekiliş deyince bugün kisa sureli mutlulugum kursağimda kaldi jdjskskks