Tusa_ Meri-Mel hahah hiçbir çekiliş bana çıkmadı ama ben fenomen tuba burak ve merve yavuzun kınasına katıldım birde mervenin doğum gününe sıra gecesiydi harika eğlenmiştim he bide nişanına da katılmıştım😂 hazalında kınasına katılıcaktım ama yeni burun ameliyatı olmuştum katılamamıştım 😂
limonzeytinmom Meri-Mel 1sefer cıktı ya sonrası yok. Akşam yemeği kahvaltı 1 gecelik otel konaklmasına katılıyorum artık 🤣🤣🤣🤣
Tusa_ Meri-Mel hayır canım ben dansçıyım kınalarında dans etmiştim 🤭 nişanına patronuma yardım için gitmiştim doğum gününüde patronum ayarlamıştı bizide misafir etmişti çok güzel olmuştu 😊
asellinaninannesiii Meri-Mel ekgida günlükleri diye sayfa var ordan 2 kere ek gida seti kazandım 😅😅😅❤️❤️
Tusa_ Meri-Mel daha önce hiç söylememiştim ilk defa yazdım burda bunu 🤭 evet zor olduğu kadarda keyifliydi ama evlenince bırakmak zorunda kaldım malesef kv yüzünden
Meri-Mel Tusa_ Hay Allah neden bilmiyor mu zaten bu mesleği yaptığını şimdi bebeğin minik belki ileriye doğru yaparsın 🥳
Beyninizikullanmakucretsizdir Bende bir sürü çekilişe katıldım çıkarsa buraya yazarım. Genelde kardeşlerimi ve çok yakın arkadaşlarımı etiketlerim. Sadece birkaç çekilişe 50-60 kişi etiketledim umarım beni engellemezler 😂😂
Meri-Mel Beyninizikullanmakucretsizdir Yok kız etiket yaptı diye insan mi engellenir umut fakirin ekmeği kötü de bir şey değil ,sadece hani gerçekliği var yok bilmiyordum öğrenmiş oldum baya insana çıkmış ☺️🌸
betul97_ Meri-Mel Arkadaşım katılmıştı Sibil Çetinkaya çıkmıştı valla kaç tane kargı geldi belli değil bana da vermişti 😅😅