Snowglobe kucukbebegim_ pekmezli su yapın çay sanıyolar. Kızım3.5 yaşında çok nadir vermeye başladım. Yani verilecek bi gıda değil zaten çay bu gereksiz bi sıvı. 9 ay çok erken.
Mrcasl-1 kucukbebegim_ Bebeğiniz henüz çok küçük elinizde ne görse isteyecek zaten keşif dönemleri çünkü pekmez su karıştırıp verin çay sanar her istediğinde bu şekilde yapın oğlum 5 buçuk yaşında çayın tadını bilmez.
guldenurcinar kucukbebegim_ kızım 40 aylık hala çay vermedim. Çay yerine ıhlamur, çörekotu, rezene, papatya demleyip veriyorum. En azından bağışıklığı da güçleniyor. Çay yetişkinleri bile zararlıyken çocuğunuza vermeyin.
3kedili2bebekli kucukbebegim_ 9 aylık sizce vermeli misiniz 😂 pekmezli su yapip verin sadece siz iciyorsunuz diye istiyor çayı bende bir sabah istediler pekmezli su yaptım her sabah yarım çay bardagi kadar öyle icerler
alexab kucukbebegim_ 1 yaşında hiç vermedim. Vermeyi düşünmüyorum belki ilköğretime kadar kendi içmezse hiç içmesin daha iyi. Çayın bir yararı yok çocuğa. Çay değil evde sıkılmış meyve suyu dahi vermiyorum boşu boşuna midesinde yer kaplıyor diye yemek yerken. Bol yoğurt veya kefir veriyorum severek içiyor. Ben de aylar önce arkadaşı ziyaret ettim bilinçli biri olduğunu düşünürdüm çocuk 3 yaşında her sabah çocuğa 1 biberon 120 cc çay koyup veriyormuş. Sonra çocuk kahvaltı yapmıyor dedi e sen çayıverirsen çocuk kahvaltı yapar mı midesi doldu zaten. Çok şaşırmıştım.
TulayGeriDon kucukbebegim_ 8 aylik hiç vermedim. 1 yasin altında zaten yasak. 1 yaş olsa bile bebeğe gereksiz. Vermeyi de düşünmüyorum.
BordoHuniliAnne kucukbebegim_ biri 3 yaşında biri 17 aylık kafeinli hiçbir içeceğin tadını dahi bilmezler.
MerveH_ kucukbebegim_ 8 aylik olmuş hafif tatirabilirsin ama bana kalsa hiç verme derim kansızlık yapıyor diye duydum kv ile yaşıyorum o ben hep verdim çocuklarıma nolcak caydan diyor ama çok yanlış çok şükür suyu alıştırdı ben çok içerim iki çocuğum da tam sucu içerler çok şükür ama oldu mu da çay isterler gerçi oğlum ufakken çok içerdi Biberon kotup veriyorlardı benden gizli gizli ama şuan buyudu 3 yasinda hiç istemiyor k3ndinden :)
kucukbebegim_ MerveH_ benim kv çayı şekerli yapar çayı içirmez ama çayın içine ekmeği bandırır oğluma öyle verir artık vermiyor bende vermeyeyim kansızlık olduğunu bende duymuştum
aura_meselesi_bu_sekerim Bebege cayi neden veriyosnz ki yani niye Prkmeze su katin Portakalin suyunu sıkın Elma rendeleyip suyunu suzun Ayran verin mesela😅 Neden cay Neeedeeğğğnn
kucukbebegim_ aura_meselesi_bu_sekerim onları da veriyorum tabiki onları güzelce içer bende bilemedim çaya baya bir el attı bir çay kaşığı verdim sonrasında vermedim neden çay bende bilemedim 😂 herhalde istiyor dedim öyle verdim
aura_meselesi_bu_sekerim kucukbebegim_ 3 yasindan sonra belki acik olacak sekilde kahvaltilarina eklersnz ama bence suan vermeyin Zaten buyuklerin kucaklarindayken yeterince caya corbaya maruz kalacaktir annesi 🙂
mksaylan kucukbebegim_ hayla daha ağlıyo diye vermeyin tabii her ağladığını verirseniz sıkıntı çıkar. Nedir bu lüzumsuz şeyleri bebeklere verme hevesi
LadyGaddar kucukbebegim_ 11 yaşında oğlum var vallahi toplasan şimdiye kadar 1bardak icmemistir Ben içtim de noldu😁 Onun yerine bir sürü içecek var gerekirse bikac gün içmeyin görmesin ,çocuklar icin gereksiz bir içecek
ceren_1116 kucukbebegim_ 2 yaşında hala çay içirmedim çok istediğinde karadut özü veya keçiboynuzu özü içiriyorum çayı bi kere sade şekersiz tattı bidaha da istemedi