kucukbebegim_ 9 aylık çaya çok atlıyor su veriyorum suyu asla sevmiyor mama içiyor ama çay içtiğimizde çaya zıplıyor tadımlık verdim az önce içti çayı çektim baya ağladı haylada ağlıyor çay diye sizce vermeli miyim yoksa vermeli miyim
YumukluSucurtaa kucukbebegim_ hayır kesinlikle kansızlık yapar 3 yasa kadar doktorlar vermeyin diyorlar 16 aylık daha vermedim
anneee5 Oğlum 32 aylık şimdi yeni veriyorum az az çay bence vermeyin pekmez şerbeti yapabilirsiniz çay yerine bence daha mantikli kucukbebegim_
VahsiKelebek_ Vallahi ben arada bir çay kaşığı veriyorum benimki de 9 aylık. Sert bir şey verdim de yumuşasın diye üstüne az da olsa veriyorum. Ama çok nadir
Deletedmom_206 kucukbebegim_ Çay kansızlık yapar. Hiçbir faydası yok. Vermeyin. 3 yaşında oğlum. Daha tadını bilmiyor. Çaya heveslenince pekmez sulandırıp veriyoruö ya da keçiboynuzu özü sulandırıyorum. Onu çay sanıyor.
Birdunyabircennetannesi kucukbebegim_ 3.5 yaşında tadını bile bilmiyorum Kafein zararı var faydası yok niye vermeyi düşünüyorsunuz ki?
cokbilmismom kucukbebegim_ şakamisiniz ya bebeğin her istediği verilir mi gerçekten 😳cayın ona zarardan başka ne yararı olabilir ki. Ben hiç bir zaman vermeyi düşünmüyorum 🤷🏼♀️
berkbaby kucukbebegim_ benim oğlumda öyle herşeye atılıyor ama basit yönden çözümlerini bulmaya çalışıyorum kendinizinkinden verince ertesi gün vermezseniz ağlar vereme kadar kıyamet koparır çünkü bir kere verdiniz ve tekrar vereceğinizi bilir tespit ettim bu durumu benim karşı çıktığım şeyleri eşiö yapıyor sonra susmuyor ama çocuk diyor yine ben uğraşıyorum. Kahvaltıda ona çay bardağına pekmezli su yapıyoruö siyah olduğu için çay sanıyor bizimki gibi akşamları ise kesinlikle vermiyorum hem alışması iyi değil her istediğini ağlayarak almayı öğreniyorlar böyle böyle
lAmMelodi kucukbebegim_ Benim kızımda aynı çay gördümü geliyor geçen bir yudum verdim hosuna gitdi ama bir daha vermedim.1 yaşında.
lidokain kucukbebegim_ çokta gerekli bir sey değil çay. Pekmezli ılık su ya da karadut özüyle yapın caydanliktan koyuyormus gibi yapn verin
1zeynosileannis kucukbebegim_ 3 yaşına girecek ilk kez bugün özel koyup verdim o da sütü kalmamış o yüzden tadını biliyor ayda bir falan bardaklarimizdan alıp içiyor zaten ama çok gereksiz bir içecek kansızlıkta yapıyor ben bile her gün içmiyorum
ZeydsMom Cayin faydasi yokki. D eksikligi kansizlik yapar.benim d vitamini eksikliyim var bana bile yasskladi doktor cayi
anonim99 kucukbebegim_ babası bazen veriyor her ne kadar verme desemde ama genelde çok azıcık pekmeze su katiyorum onu veriyorum ta da karadut özü aldım güvenilir bir yerden onu sulandiriyorum. Biz kola çay vs içerken onu veriyorum