ZeydsMom freshmama bana da tam tersi sagdaysa kiz soldaysa erkek dendi. Oyle oluyormus genelde. Baktim momdada herkes oyle soyluyor. Demek size denk gelmemis 😄
ZeydsMom Tavuklupilav hayir doktor soylemedimi mesela sag yumurtaliktan yokss sol yumurtaliktan olusmus? Oyle oluyor. Ultrasona bakinca karninda hangi tarafdan bakiyordu en cok.
Tavuklupilav ZeydsMom sola doğru bakıyordu. Ama eminim ki bebek sağ yumurtalıktan oluştu. Çünkü aşırı sağ yumurtalığım ağrıyordu. Hatta ben kist filan oluştu sanıyordum. Meğer bebekmiş 🫣😃
ZeydsMom Tavuklupilav bennde sag dusundum cunku sagda olunca ultrasonda yansima sola dusuyor. Ayna effekti gibi