defnemomm_ Tavuklupilav evettt ben de 💖💖 hislerimden hiç yanılmam, bakalım belli olsun da. Sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsun insallah budur öncelik.
freshmama Tavuklupilav rahmin sağında ise erkek, solunda ise kız diye bir teori var, benim soldaydı ve kızım oldu. Sizin de öyle duruyor, sağlıkla kucağınıza alın inşallah
ZeydsMom Tavuklupilav keseye gore tahmin dogri degilmis. Benim oglumda da kizimds da kese ayni. Doktor dogru olmadigini soyledu. Zaten 2 cinsiyet var ikisinden biri tutuyor tesaduf iste dedi