Sma lı bebeklere ufacık yardımları unutmayın.siz bi gün ateşi cıktı diye perişansınız onların ömrü iki yıl.üstelik acı içinde kas kaybı boğaza trake açılıyor beslenemiyorlar aç bırakıyorlar o cocukları kilo almasın diye.uykusuz kalıyorlar uykusunda nefes alamaz diye.düşünün bi bebeğe ne kadar işkence edilebilir.cok yazık ne olur az cok demeyin yardım edin.izlemeyin videoları.biliyorum dayanamıyorum diyorsunuz ama o anneler yasıyor o videoları.nolur ufacık bi yardım nolur