freshmama Minigim38 bu ara çevremdeki herkes gram altın alıyor yükseleceği söyleniyor altın her zaman en garanti yatırım bence
cokbilmismom Minigim38 bence simdi almak mantıklı. Yılbaşından sonra herseye zam gelecek zaten altının düşeceğini hiç sanmıyorum
Unicorn67 Minigim38 bence altının çok getirisi olmuyor dolar yada Euro derim bozdurunca her şekilde zarar altın
50krsvertirreekk Minigim38 dolar şuan mantıklı değil 100 dolar bozulunca 98 dolar üzerinden nakit veriliyor bize bence siz gram alın o da düne nazaran bi 20 tl daha koymuş üzerine yinede karar sizin