esmermomm bebem natural hastane çantası içinden hediye çıkmıştı bize. Aslında küçüktü o zamanlar ama tam hatırlayamıyorum kısa süreli kullandım sanırım onu deneyebilirim teşekkür ederim.
Ben primayı hep stoklu gittim iyi ki de öyle yapmışım eski bezleri tanesi 3 liraya sonradan da 5 6 tlye kadar aldım. Aslında aynı fiyata geliyor birinde 1 tanesi saatlerce koruma saglayıp sızdırmazken. Diğeri o sürede 2 3 değişim görüp kakada da sızdırıyor üst değiş makina aç vs ugraştırıyor. Son zamlar olmasa veya iyi bir indirim olsa yine prima alırım ben