Kızlar prima premıum kuşlanıyordum eskiden çok stoklamıştım indirimde de alınabiliyordu. Artık baya baya yüksek fiyatı. Başka bez arıyorum fakat bulamadım. Baby turco görüyordum hep ama bizde pişik ve taşma yapıyor. Sleepy bionatural kullandım taşma oluyor ama pişik yapmadı fena değildi. Yorumlara baktım herkes bezin değiştiğini eskisi gibi olmadıgını yazmış. Premıum plus çıkarmışlar ama yorumlar pek iyi değildi.Önce prima kullanıp sonra başka markaya geçen var mı? Veya halihazırda kullandıgı marka iyi olan????