hanimhatun nilikonunannesii bende bebeğim için istiyorum sıkılıyolar evde ama ne yapalım canları sağolsun bugünümüze şükür 💖
nilikonunannesii hanimhatun benim kızım daha 2 ay 15 günlük hava soğuk diye çıkarmıyorum dışarı evde de sürekli ağlıyor mecbur nereye gitsem ana kucağını taşıyorum oda oda 😅