hanimhatun Hava buz gibi dışarı çıkmadan nasıl vakit geçiriyorsunuz. Zaman geçmiyor evde sanki… hergün hergün….
ElisaMom_ hanimhatun evde patlamalik derece sıkılıyorum bende,bugün arkadaşım çağırdı yağmur yagmasa oraya gidicem ama nasıl gidicem onuda bilmiyorum 😂
patlaktarhana hanimhatun aynen hava karanlık bunaltıcı ev gözüme çirkin geliyor can sıkıntısından yemek yiye yiye kilo alıyoruz .
nilikonunannesii hanimhatun evden çıkmıyorum hava çok kötü dünden beri Kartal’da. Tekim bebeğimi birine emanet edip kendime ayıracak zamanım yok akşama kadar kızımla yapışık ikiz gibiyiz ben nereye o oraya oda oda geziyoruz 🥲
cauuv2 Valla bende istanbuldayım evde hiçbisey yapabildigimiz yok bayadır da soguk diye evdeydim bugün avm ye gidicez alısverise cıkıcam valla kafamız dagılsın bunaldık iyice
hanimhatun aybarsmom34 öyle tabi şükürler olsun. Bebeğim sıkılıyor gibi hissediyorum insan üzülüyor 🙂
aybarsmom34 hanimhatun İnan bana hepimiz öyleyiz. Eğer ki yağmur yapmıyorsa bebeğini sıkıca giydirip bebek arabasına yada ana kucağına alıp bir markete falan çıkın o bile iyi gelecektir
hanimhatun aybarsmom34 baya soğuk. Bebeğim ne şapka taktırır ne atkı yoksa çıkardım. Hemen çekip çıkartıyor 😏
belgin2 Çok zor valla biraz hava güneşli ılık olduğu gibi dışarı çıkıyorum bebişle ama bu ara iyice soğudu çok zor evde durmak
hanimhatun belgin2 evet bi hava almaya çıkınca zaman geçiyordu en azından. Allah yardımcımız olsun. Tabiki bu günlerimize de şükür
hanimhatun nilikonunannesii bende bebeğim için istiyorum sıkılıyolar evde ama ne yapalım canları sağolsun bugünümüze şükür 💖