Uras_2024 şuanki aklım olsa park beşik almazdım çok pismanim ben herkes öve öve bitiremiyor ama ben bir türlü sevemedim. Prego atlanta max almıştım. Yatağım yüksek anne yani olması için boyut uymuyor ve yatakla birleşmeyince o park yataktan bebeği geceleri kaldırmak iskence yattigim yerden onu bile göremiyorum. Ben şuan alacak olsam kesinlikle bundan alırdım  