Uras_2024 ben başka bir markanın park beşiğini aldım neredeyse 5 aydır kullanıyoruz ve memnunuz kurumu 2 dakika filan sürüyor ailemde gidip kalacaksam filan hemen çantasına koyup goturebilirsin(ben bu zamana kadar goturmedim daha dönemiyor diye) ama bı kaç gün kalmaya gittigimde götüreceğim bu konulardan çok rahat bide diğer bi avantajı bence besikle isin bitice hemen kaldır sakla bı yerde o ahsaplarin kuruljmu sokumu filan daha zor