mirahmet UrbanMom havalar soğuk ve bebeğim çok gazlı ful onunla ilgileniyorum yürümeye vaktim yok yeme içme ile halletmeye çalışıyorum oda zor 🤪
UrbanMom mirahmet evin içinde kucağınıza alın yürüyün dışarı pek şart degil yenidogan zaten kucağı çok sevmez tadını cikarin şimdi oğlum kucağıma gelmiyor çok özlüyorum o zamanları