mirahmet 40 gün oldu sezaryen olalı zaten lavabo sorunu vardı affedersiniz kabızlık sezaryen sonrası da aynı karın ağrısı oluyor sezaryen yeride ağrı oluyor bu defa aynı durumda olan var mı varsa ne yapıyorsunuz
nilikonunannesii mirahmet bol bol kayısı ve su tek çare o oldu bana günde en az 3 lt su içmeniz gerekiyor hele ki emziriyorsanız.
anneee5 mirahmet doktor bı şurup vermisti bağırsak düzenleyici ben hamileyken de kullanıyordum bitkisel tamamen com iyi gelmişti adı dupalac galiba
Bayanmilrna Ben 3. Ayıma girdim sezeryan olalı. İlk başta benimde öyleydi kuru kayısı falan yedim bol su içtim düzene girdi sende öyle yapabilirsin
nilikonunannesii mirahmet doktor ben hamileyken duphalac diye bir şurup vermişti tamamen zararsız kullanabilirsiniz onu da ise yarıyor o da.
mirahmet anneee5 sürekli mi kullanılıyor bende duydum bunu ama bırakınca tekrarlanıyor mu acaba orası da önemli
UrbanMom mirahmet yürüyüş yapma imkanınız varsa bol bol yürüyün bende yiyecek filan fayda etmemisti yürümek düzeltmisti bol su için tamamdır. Ve ben doğumdan bir gün sonra gaz ve kabızlık sorunu yaşayıp acile gittim o derece sorunluydum
mirahmet UrbanMom havalar soğuk ve bebeğim çok gazlı ful onunla ilgileniyorum yürümeye vaktim yok yeme içme ile halletmeye çalışıyorum oda zor 🤪
durakkk Çörekotu 🥰 Hindistan cevizi yağı mutlaka tüketin çörekotunu dişimiz ile ezin mutlaka öyle yutun
Annecik-06 Bende öyle kötüydüm tek çare zor da olsa ağlaya ağlaya yürümeye çalışıyordum ve hoşaf içiyordum bol bol
mirahmet Annecik-06 sezeryan sonrası iyiydim hastanede filan sorun yaşamadım ful yürüdüm ama eve geldim git git karın ağrısı yaptı bende şuan 41 gün oldu sezaryen olalı
yasemalmila mirahmet Bol bol su kayısı hoşafı ve yürüme ile ben bu sorunu çözdüm inaninki evi tavaf ettim
nurey mirahmet 2 kaşık zeytinyağı içmiştim çözdü hemen. Ama yine ağrılarım hep devam etti sürekli hale getirdim zeytinyağı tek çözümdü benim için