edizinannesiii haticeaksa yok canım demek ki iyileşiyor sen temiz ve kuru tutmaya devam et yakında tüm dikişlerin dökülecek bu iyi bişey merak etme 🌺
edizinannesiii haticeaksa rica ederim benimde ilk doğumum doktor söyledi bana zaten bende sana söyledim rica ederim 🤗
hakansedanur haticeaksa evet ben gitmiştim çünkü benim 12. Günümde felan çok acı oldu yürüyemedim enfeksiyon kalmıştım