haticeaksa 10 günlük lohusayım bugün dikişim peçeteye geldi doktora gitmeli miyim normal ip gibiydi doğumda biraz fazla dikişim vardı ne yapmam lazım bilgisi olan varmı acill????
Meri-Mel haticeaksa Kanama açılma yoksa düşmüş de olabilir canım korkma ,eşin bir baksın kendin göremezsin muhtemelen
haticeaksa elifalina normal doğum yaptım doktora gör elifalina normal doğum yaptım bu ip baya kalın geldi. Bana
haticeaksa kubrayldrmalp doktora gidip aldırdınız mı dikişi yoksa eriyen ip mi o yüzden mi böyle oldu
haticeaksa minikveannesii normal diyorsunuz yani doktora doğumdan sonr muayeneye de çağırmadı hiç gitmeli miyim
haticeaksa Meri-Mel kanamam var ama bugün de baya azaldı iyileşmiş gibi hissettim bir den ipi görünce telaş yaptım
Meri-Mel haticeaksa Yok kanama derken dikiş yerinde var mı akıntı açılma gibi acı yanma bunlar yoksa çok normal düşecek hepsi 🤗
minikveannesii haticeaksa ewet gidiceksiniz ben 10 günlükken gittim bide 40 cknca doktor demese bile siz gidin
hakansedanur haticeaksa evet ben gitmiştim çünkü benim 12. Günümde felan çok acı oldu yürüyemedim enfeksiyon kalmıştım
papatyam39_ haticeaksa ben normal doğum yapalı üç ay oldu doktor kontrolüne gittiğimde o esnada muane bittikten sonra peçeteyle kurutuğum zaman dikiş gelmişti dediğiniz gibi hemşire gösterdim normaldir dedi ve ondan sonra da çok kez gördüm bir tehlikesi yok rahat olun