ogretmenanne06_ bız unıversıte hastanesinde yaptık. Urolıjı uzmanı doc. İsmail Dı adı ama soyadını unuttum. Memnun kaldık kendisinden lokal yaptı bizi de aldı odaya. Benim oglum biraz fazla agladı ama. Sonrasında ilgiliydi. Bu arada resıt hoca da cok iyidir. Bız 5 bıne yaptırdık ayrıca İsmail hocada bulgınız olsun