Benim bebeğim 11 aylık gece iki saatte bir emmek için uyanır meme bağımlısı doktorumuz kesmeniz gerekiyor gece emmesini gece beslenmesini önermiyoruz demişti bize bende uyanınca su vereyim o halde susamıştır dedim doktor su verirsen onu alışkanlık yapar hiçbirşey vermeden yatırmaya çalış dedi ben hala yapamadım çünkü uyandığında gözü dönüyor daha göğsümü açana kadar kıyameti koparıyor ama inşallah bir gün uygulamaya koyucam 🥲🥲🥲