ekimkizi_ Bebeğim 11 aylık sadece mama içiyor emzirme yok yani ek gıda var da gece beslenmesi mamayi ne zaman kesmeliyim yatmadan 10 gibi veriyorum uyanip ağliyor 4 bucuk 5 bucuk civari yine mama istiyor ne zaman kesmeliyim mamayı.
Fidan06 ekimkizi_ ben 14. Ayında kesmiştim direkt kestim hiç öyle azaltmadım uyanıncada sürekli mamamız bitmiş baba sabah alacak dün unutmuş gibi unutana kadar telkinde bulunup geri yatırdım evet zor oluyor ve uyumadan sabahladığı zamanlarda oldu ama iki haftada tamamen unutmuştu
maitea Benimde 14 aylık yatarken veriyorum sonra ⅘ gibi tekrar istiyor. Bu ara yatarken iyice doyurdum dün ilk defa 2 gün oldu istemedi. Böyle bırakabilir belki.
ekimkizi_ Rez derin sayilir arada mizirdanir beşiğini sallarim uyur asıl merak ettiğim ne zaman kesmeliyiz.
maitea ekimkizi_ ya bende bilmiyorum bir post açtım kimidi 1,5 yasda kimidi 2 yasında mamayı kesmiş. Yani 1,5 dan sonra kesmeye çalışmak mantıklı geldi bana cok zorlamıyorum şimdiden
Fidan06 ekimkizi_ benim beneğim prematüreydi canım 2 ay önce doğdu o yüzden ben 14 ü bekledim. Bebeğinin gelişimine göre bekleyebilir yada kesebilirsin🌸