esrakyel merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun..bende düşünüyorum ama korkuyorum bende lezyonlar var çok sayıda acaba bunlara bi etkisi olur mu ki çoğu kadında olan lezyonlardan tabi birde bu dikleştirme işlemi de kalıcı oluyor demi sonradan ilerde sarkma gibi bir durumu söz konusu değildir demi doktorunuz size bunlarla ilgili bilgi verdi mi acaba?