amine25 merhaba bugün tam bir hafta olalı hiç korktuğum gibi olmadı gerçekten belki de doktorumdan kaynaklı hiç ağrım olmadı gerçekten bir gece kalıp çıktım hastaneden hiç morarmam da olmadı sadece memelerim çok büyük olduğu için ameliyat biraz uzun sürdü 5 buçuk saat kadar ama ona rağmen gayet iyiyim haliyle dikişlerde acı oluyor ama asla çekilmeyecek gibi değil hiç pişman değilim 🤗