Bebek artık büyüdüğü için ebeveynlerini tanıdıklarından dolayı da korku kaplıyor içlerini güvende hissetmiyorlarmıs kendilerini araştırıyorum ben çok yani benim de bebeğim 7,30 aylık ama geceleri yanıma almm lazım yoksa öbür türlü beşikte uykulu gözlerle ağlıyor sanki korku kaplar gibi içten içten urkuyr ama yanıma aldığım zman o kadar güzel hissediyor ki hemen uykuya geçiyor gece birkaç kez kalkıyor sütünü suyunu verip uyuyor gene susuz bırakmayın kesinlikle bebeği ek mama aldıkları için çok susuyorlar