seymaozy 9,5 aylik perttt haldeyiz 🥺🥺 gece uyanip memeye almalarımı asla katmıyorum bile hesaba.
Gündüz 2. uykuyu yaptırabildiysem ne mutlu bana. Ve 7-7:30 arası mutlaka uyanır . Bugün gece 4 te uyandi uyutamadım sabaha kadar.
Bir şey yemiyor . Çok farklı çorbalar, tarifler… bomboşuna yapıyorum 🥺