Birdunyabircennetannesi Herkes okuduğu bölümle ilgili yazsın ☺️ Laborant olsam ne olur senin her detayını inceleyemedikten sonra
mbarlasu Birdunyabircennetannesi Mühendis olsam ne olur alnına yazılmadıktan sonra 🤣🤣🤣 ( Bilgisayar mühendisi yazılım)🤣
pogacayanaginannesi Birdunyabircennetannesi veteriner olsam ne olur seni evcilleştiremedikten sonra… Uydurdum sjsjsjsjsj
Sermec27 Birdunyabircennetannesi halkla ilişkiler olsam nolur seninle ilişki kuramadıktan sonra kamu yönetimi olsam nolur kamuoyuna ulaşamadıktan sonra 😁
SweetMom__ bebitonunannesi_ hahah çalıştığım bir çok meslek dallari var onuda yazsam olur mu meslek değildi ama çalıştım 🙅♀️ sadece kuaför üzerine durmadım😍
tineanigra Birdunyabircennetannesi turist rehberi olsam ne olur teninde santim santim gezemedikten sonra 🙈
bitboylum Yesillimon bence en en en güzeli buydu. Ben çocuğum olana kadar kendimi temiz biri sanıyordum. Sonra baktım ki çocuktan sonra temiz ev olmuyormuş 😂😭😭