Kvldn Benim oğlum emmiyor sağarak veriyorum toplamda1 öğün anca çıkıyor ☹ bugüne kadar mama+annesütü+ekgıda olarak gittik şimdilik 600 ml mama anne sütü alıyor.Geçen ay bende çok zorlandım canım 1 ay boyunca zorla yedirdim,gece gündüz uyumuyordu ve 1 ay içinde 5 tane diş çıkarttık ve atak haftasındaydık 🙄 belki sizin bebeğinizde böyle dönemden geçiyor olabilir sütünüz varsa bebeğinizin kilosuda iyiyse mama vermeyin derim sonradan sizi emmeyi reddebilir başıma geldi çünkü 🤷♀️