Benim kizimda suan 7 aylik neredeyse. Dediginiz gibi dogdugundan beri kusuyor ilk aylarda kilosu iyi oldugu icin fazlasini kusuyor dediler, sonra sutum azaldi ve kilosu da dusuk kalinca aptamil AR mama ve gastrotuss surup kullanmaya başladık. Yine kusmasi var ama ilk zamanlara gore daha az..