Bebeğim 1 hatta 2 ayından beri kusuyor ama 4 aya girdiğimizden beri sürekli kusuyor. uykusunda kusuyor, sabah besliyorum kusuyor emziriyorum kusuyor mama veriyorum kusuyor. atıyorum 60 milim mama veriyorum verdikten sonra 4-5 kere arka arkaya ağız dolusu kusuyor hatta 1 saat 2 saat geçiyor yine kusmaya devam ediyor.hani diyeceksiniz emdikten sonra yatırma dik tut bir saat neredeyse bir saati hiç oynatmıyorum ama yine kusuyor. yattığı yerde de kusuyor dik tutuyoruz yine kusuyor hani doktora söylüyorum beslenme aralarını aç çok besliyorsan kusuyor diyor gece 2.00′de mama verdim sabah 9.00′a kadar uyudu sabah emzirdim yine hepsini kustu dedim üzerine bari mama vereyim dedim yine hepsini kustu.yani 7 saatte 8 saatte bir bebek acıkmaz mı acıkır. verdim hatta 60-70 milim işte Çok bile değil ama yine kustu hepsini ya doktor da normal karşılıyor ne yapacağımı şaşırdım yani böyle olup tanı koyulan var mı ilaç kullanıp düzelen var mı biliyorum artık ya ondan sonra düzeliyor mu ama gerçekten çok yorucu olmaya başladı. Yani zaten çok zayıf bir bebek 4 aylık 5 kilo yeni oldu bir de üzerine kusunca daha beter kilo alamadığını düşünüyorum.