Bebegimm1 hercai05 bende öyle hem eskimeyen bir isim çoğunluk ece diyor umarım eşimi artık ikna ederim 😅
Bebegimm1 Halimeea sorun şu ki eşimin tarafı nehiri beğendi eğer öyle yaparsam çoğunluk nehir diye seslenicek bende öyle olsun istemedim 2 isim olucaksa bile herkes ikisini söylemeli düşüncesindeyim bebek doğdu hayla koyamadık sırf bu yuzden 😁
Bebegimm1 Halimeea 20 günlük eşimle ortak koymak istiyorz ama ikimizde ayrı isimleri beğendik ortada buluşamadık ilk cocugumuzu birlikte koyduk bunu koyamadık bir türlü eşimde o zman ikisini koyalım diyor ama ben 2 isim sevmiyorum 😁