cLearQueen Bebegimm1 benim adım Ece 😅 ama Nehir daha guzel 😄 kararsin kaldiysan ikisini de koy gec valla icinde kalmasin Nehir Ece cok uyumlu oldu bence.😄
Bebegimm1 cLearQueen 2 isme karşıyım eğer 2 isim olursada herkes ayrı seslenick bende öyle olmasındansa tek isim koyarm dedm 20 gün oldu doğum yapalı hayla ismi yok 🫣
cLearQueen Bebegimm1 bennde o kafadayım tek isim koydum. Ama artık karar ver 20 gun olmus kimlik cıkartin ası falan olcak lazim kimlik
Bebegimm1 cLearQueen yarın gidicem artık aşı hastane işleri var 10 gün sonra.eşimde yaz oraya sor bakalım hangisi daha çok beğenilirse onu koyalm dedi sonuçları bekliyorum ☺️