Prenses21 _Goktugunannesi__ anladim ip fln vr diyolrda oyuzdn sordum normla dogum yptim nezmn gitmem lazim 22 gun oldu dha
Sanemim _Goktugunannesi__ canım benim doğumdan sonra adetim sadece kırkım çıkınca oldu sonra bidaha olmadi devlet hastanesine gitsem kesin takarlarmi adet olmadan
_Goktugunannesi__ Sanemim 40 ın çıkınca gidersen takarlar gitmeden 1 gün önce sağlık ocağına beta ver 40 gün boyunca da ilişki yaşamadım dersen takarlar
bilgeganii birazquality Bana doğumdan sonra 2 ayını doldur gel takarım demişti haftaya gitcem bişey olmazsa
birazquality Prenses21 mhrs de yok canım. sağlıklı yaşam merkezi diye bir kurum var devlete ait eğer yaşadığınız şehirde böyle bir kurum varsa kurumu arayıp spiral taktırmak istiyorum derseniz onlar randevu verirler. Ben orada taktırdım
zeynepoyku33 Prenses21 evet ilk zamanlar biraz ağrı yaptı ama sonra hiç rahatsız etmedi. 6 ayda bir kontrole gidiyorum doktora
birazquality Prenses21 takıyorlar kadın doğuma randevu alıp gidiyorsunuz. Ben kendi taktırdığım yeri söyledm sadece