birazquality Prenses21 ben de sağlıklı yaşam merkezinde taktırdım daha 1 ay oldu ara lekelenme dışında bisey yasamadım bide 1 gün adetim gecikti suanlık. Onun dışında memnunum
ayz580_ Prenses21 evet 2.5 yıl oldu adet günleri çoğalıyor baska yok bende bı kilo artışı oldu ama ondan mı bilmiyorum ondan başka birşeyi yok hisedilmiyor takarken bile hiç korkmaya gerek yok
birazquality Dogacelik merhaba adet gecikmesi veya ara lekelenme gibi seyler yasadınız mı ben taktıralı 1 ay oldu adetim gecikti de uzun süredir kullandığınızı okuyunca bi sormak istedim
zeynepoyku33 Prenses21 evet ilk zamanlar biraz ağrı yaptı ama sonra hiç rahatsız etmedi. 6 ayda bir kontrole gidiyorum doktora
_Goktugunannesi__ Prenses21 şehir hastanesinde ücretsiz taktırdım 2. 5 yıldır memnunum ara kanama VS olmadı sadece 5 gün süren reglim şuan 8 9 gün sürüyor leke şeklinde o kadar
hestiaone Bu taktırdığınız yerlere ne dıye gıdıyorsunuz, mesela randevu alıp gıdınce dırek takıyorlar mı , adet gunu olması şart mı ve en önemlisi acıyor mu 🥹
bilgeganii hestiaone Bana doğumdan 2 ay sonra gel adetli adetsiz fark etmez demişti haftaya gitcem sizin gibi bende merak ettim bilenler cvplarsa iyi olur
_Goktugunannesi__ hestiaone Evet hastanenin kadın doğum bölümünden randevu alınıyor eğer adetliyseniz direk takıyorlar değilseniz kan testi yapıp ertesi gün takıyor bana 40 ın çıkınca gel demişti ama her ihtimale karşı test yapıp ertesi gün takmıştı direk odaya girince spiral taktırmak istediğinizi söyleyin 40 ım bugün çıktı veya reglim şuan yada kesin o gün taktırmak isterseniz 1 gün önceden sağlık ocağına beta verin sistemden görüyor zaten dayanılmıyıcak acı değil taktığını hissetmiyorsun zaten sadece rahimin açık kalması için mandal şeklinde bişey takıyor o hafif acı veriyor zaten maksimum 2 3 dk lık işlem
birazquality bilgeganii hestiaone Yaşadığınız şehirde sağlıklı yaşam merkezi varsa gidip taktırabilirsiniz ben adet olduğum gün aradım randevuyu belki geç verirler diye yarın gel dediler. Adetimin ikinci günü gittim taktırdım kan aldılar ve idrardan gebelik baktılar sonra da taktılar. Takmasıyla birlikte toplam 15 dk kadar sürdü hiç acımadı ne ara bittiğini bile anlamadım sandalyeye oturmamla kalkmam bir oldu diyebilirim
Sanemim _Goktugunannesi__ canım benim doğumdan sonra adetim sadece kırkım çıkınca oldu sonra bidaha olmadi devlet hastanesine gitsem kesin takarlarmi adet olmadan
Prenses21 birazquality kadin dogumdanmi randevu aliyoruz birde iliski sirasinda erkek hissediyomu sprali
bilgeganii birazquality Bana doğumdan sonra 2 ayını doldur gel takarım demişti haftaya gitcem bişey olmazsa
oykueyluly Bende taktircam spirali doğum kontrol hapı kullanıyordum adetimi çok bozdu günü değişti kanma yoğunluğu falan azaldı çok rahatsız etti bende hapı bıraktım yılbaşından sonra gidecem kadın doğuma hormonlular pahalı 3 milyar küsur bakır olanından deneycem
Prenses21 _Goktugunannesi__ anladim ip fln vr diyolrda oyuzdn sordum normla dogum yptim nezmn gitmem lazim 22 gun oldu dha