Kusura bakmayın ama 13 aylık bebeği kreşe vermek nedir. O daha çok küçük nasıl bırakacaksınız kreşe daha kendi bilmiyor bebek. Bence işi bırakın ce bebeğinize bakın. Ben bebeğime bakmak için istifa ettim. Yani en azından çok çalışmanız gerekiyorsa. Bahanesi ananesi bakabilir. 13 aylık bebeğin kreşe verilmesini ilk defa sizden duydum ve çok şaşırdım açıkçası. Ufacık bebeği orda bırakıp gitmek travma ya sebep olur bence onu terk ettiğinizi düşünür yapmayın lütfen