haydii bence verin, büyük kreşteyken sizde bebeğinizle ilgilenirsiniz, kreşten dönüncede onunla ilgilenerek ikisiylede kaliteli vakit geçirmiş olursun. büyüdükçe evde yetemiyoruz onlara maalesef. Akranlarıyla bir arada olması gelişimi için çok önemli 🥰