onbesagustos ilkte öldüm öldüm dirildim ikinci doğumda yeniden doğdum tam anlamıyla. Bedeninize güvenin, doğru nefes ve bolca inşirah suresi.. Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🫶
BeyzaKeles Ayse5100 kendi sancımla oldu doğum konusunda ikiside eşit sayılır çok zordu diyemem ama (ilk)oğlumda doğum gününe kadar belirtim olmamıştı (ikinci)kızımda 10 gün falan sürekli yalancı sancıları çektim o zordu
Uykusuzhergeceeee rumeysa_shbs inşallah sorunsuz bir şekilde kavuşursunuz. Stres çok etkiler düşünmeyin. Her şey olacağına varıyor