Bu benim ikinci gebeliğim kızım iki yaşına girecek bir kaç gün sonra bu gebeliğim istemeden oldu daha ilk dogumu atlatamadan ikinci oldu ilkim normal dogum 17 saat suni sanci alarak dogdum buyuk lhtimal buda normal olacak ama yapamam hazir degilim devlette dogacagim icin sezeryana da almiyolar ne yapacam bilmiyorum birde arkamda kizimi birakip gidiyorum cok üzülüyorum ne yapıcam ben stresten öldüm hiç cesaretim yok korkuyorum