mobesebesir momikaa randevu aldım doktora gideceğim belki kaynaklanan bi nedeni vardır. Bende çok ilaç taraftarı değilim ama buda böyle gitmeyecek gibi
beyzzsenturkk_ mobesebesir bende öyleyim şu an herkes mışıl mışıl uyuyor ben gözümü birleştiremiyorum
mobesebesir beyzzsenturkk_ kitap aldım okuyordum şuan ara verdim içerden kocamin horultusu geliyo. Bu durumu yaşayan bi çözüm bulan yok mu acaba
filizcim13 mobesebesir yemin ediyorum aynısını yaşıyorum sabah oluyor 7 gibi yatıyorum öğlen 3 e kadar ara ara kalkıyorum bebeğimi emzirip uyuyorum gözümü. Öğlen asla açamaıyorum napcz böye ya
mobesebesir filizcim13 ahh bi bilsem ben normalde yatakta dönüp dururdum sabaha karşı biraz uyurdum bugün hiç yatmadım sabah namazından sonra yatcam belki uyuyabilirim 9 10 gibi de oğlum kalkar o zamana kadar ne uyursam artık
filizcim13 mobesebesir kalktığı gibi temizle altını emzir yatır tekrar uyu ben böyle yapıyorum yani 20 dk sürmüyor drek yatıorım