hndathn -strongmother- oğlanın ki katman katmandı lacivert grı mavı göz bebeğinin etrafı yesıl 7 aylıkken kahverengi yesıl oldu bır daha değişmedi kızım koyu kahve doğduğu andan berı hıc gram değişmedi renk tonu
ikiprensesbebiss -strongmother- hiç bilemiyorum kızım doğduğunda lacivertti sonra bir ara mavi … Suan 14 aylık bi bakıyorum yem yeşil gözleri ama odada kahverengi mi desem ela mı desem bazen farklı oluyor bazen yemyeşil görenler yeşil diyor ama bazen kahverengi bile olabiliyor çok garip 😝
-strongmother- ikiprensesbebiss benim de doğduğunda gri gibiydi sonra yeşil gibi oldu ela oluyor anlam veremiyorum ne olacak 🤣
Deletedmom_206 -strongmother- oğlumun gözleri 1.5 yaşında netleşti. Her renk oldu neredeyse. Mavi gözlü doğdu. Gri, yeşil, ela, bal-kehribar… En son açık kahve-sarı da kaldı
letubra 12fatma ilk zamalar kesin mavi olacak diyodu gören. 5.aya girdik şimdi ortaları daha koyu kahve gibi kenarlar açık renk. Ela mı olacak acaba
12fatma letubra gittikçe açılmayıp koyulaşıyorsa ela olabilir evet açık renk genelde gittikçe açılıyor